Isnin, 19 Disember 2011

Pelik bagiku tapi tidak kepadaMU wahai pentadbir seluruh kehidupanku~~Masih menanti apakah rahsia rasa ini dalam perjalanan hidupku yang sentiasa berada di dalam genggamanMu..
Sungguh wahai pentadbir keseluruhan hidupku.. aku akur sepenuhnya..
Saat ini wahai pentadbir seluruh kehidupanku.. teramat tinggi rasanya rindu ini kepada dia.. Engkau memberi rasa ini dan aku menikmatinya.. Namun, aku mohon padaMu.. jangan kerana rasa ini akan menjauhkan aku daripadaMU...
Jadikan rindu ini salah satu jalan untukku sentiasa menyebut namaMu Ya ALLAH pentadbir seluruh kehidupanku.. Jalan tempatku merintih dan meminta kepadaMu wahai ALLAH..

Wahai ALLAH pentadbir seluruh jiwa rasa hatiku.. rindu yang hadir ini membuat aku sentiasa memohon kepadaMU~ selamatkan dia dari segala bala bencana.. ampuni dosaku dan dia...Ya ALLAH.. titisan air mata ini mohon diampunkan andai ia tertitis kerana dia..sesungguhnya air mata pemberian ini terlalu berharga wahai ALLAH pentadbir kehidupanku..

Wahai ALLAH pentadbir seluruh kehidupanku... aku memang hambaMu yang jahil dalam segala hal perasaan ini kecuali Engkau beri ilmu itu.. Mohon kiranya Engkau izinkan dia juga merasa akan rasa ini agar aku tidak malu kepadanya wahai ALLAH..

Wahai ALLAH pentadbir rasa ini... apakah rahsia ini?? mohon padaMU.. jadikan rasa ini sebagai jalan utkku semakin hampir kepadaMU.. andai sebaliknya, mohon singkirkan ia dari kehidupanku.. sesungguhnya aku memohon wahai ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan